Sunday, July 31, 2005

الديكتاتور الابدي

ايه الحكاية يا جدعان هو عزرائيل ده منوفي ولا ايه؟

5 Comments:

Blogger unknown said...

هما كلهم هيبقوا من المنوفيه

9:02 PM  
Blogger ابن مصر said...

dear unknownn
اصل انا ملاحظ انه مصهين علي صاحبنا يكونش اداله حته علي الساحل الشمالي؟

5:55 PM  
Blogger AG said...

يا جماعة عزرائيل ده راجل وطني، وعارف إنها تبقى خسارة لو الكبير مات قبل ما يشيله المصريين. نشيله احنا الأول، وبعد كده يروح يصيف مطرح ما هو عاوز.

وبعدين أنا بيتهيأ لي إن عزرائيل وكل الملايكة دقهلاوية، واسئلوا إبليس

3:02 PM  
Blogger أحمد said...

لا لا
ارجوكم بلاش محاولات الوقيعة بينى و بين الريس حبيبى
انا بايعت الريس و انا في بطن امى
ازاى الريس يمشى ؟؟

انا فتحت عينى على الدنيا ملقتش غيره

9:21 PM  
Blogger From East to West said...

:-)

12:09 PM  

Post a Comment

<< Home

Free Website Counters