Tuesday, December 20, 2005

after having a 6 pack part 2

ايه الحكاية.. كل يومين تموتوا واحد لا بقي مش كده.. هدي اللعب ..بص ابوك الله يرحمه كان حبيبي وقال لي قبل مايموت خلي بالك علي الزلمة الصغير صحيح بس انت كده بقيت زيادة قوي ده شغل مافيا يا با.. اللي بيحصل دلوقتي ده قلق وانا مش عايز قلق انا عندي عيال عايز اورث واحد منهم واخد بالك وبعدين حيجبوك ويصورك زي عمك صدام بالباس وانا علي الطلاق حقولهم معرفهوش واخد بالك..معلش بقولهالك من دلوقت علشان هارش ..اه وبعدين انت بتبرق كده ليه ؟
Posted by Picasa

14 Comments:

Blogger Ahmed Shokeir said...

هاها .. يخرب بيت فقرك ياشيخ

ده إنت زى ماتكون معاهم

دايما يقولك هم يحك وهم يبكي وإحنا عندنا دايما الهم اللي يبكي هو برده الهم اللي يضحك

7:24 AM  
Blogger أحمد said...

هاهاهاهاهاها
جامدة جدا جدا
جدا جدا
جدا

4:08 PM  
Blogger عشقك ندي said...

خلاص اخرتهم قربت قول يا رب

9:42 AM  
Blogger citizenragab said...

يخرب بيت عقلك
جاااامده قوي


وبالنسبة لمدونتي


فاصل ........ونعود

4:54 PM  
Blogger ابن مصر said...

اعزائي
اخجلتم تواضعي هذا بعض ماعندكم
سلام

8:03 PM  
Blogger shady said...

لا يابن مصر مش كده انت حتعمل ذيهم وتثبت التهمه على الراجل
وبعدين الواد بشار ده ابن حلال
وملوش فى سكك حسنى خالص
انت عارف لو كان بيسمع لحسنى كان زمان سوريا دلوقت من الدول الداعمه لسلام فى المنطئه وبتاع وانت عارف

6:53 AM  
Blogger islam yusuf said...

انا مع شادى انتت كده بتحاول تلبس التهمه للراجل و السوريين حبايبنا و صاعبانين علينا المفروض ان انت تخاف على بشار من عموا مبارك

4:38 PM  
Blogger ابن مصر said...

شادي
لالالا حاسب.. عم الحاج ملوش في الحاجات المفخخة والممخفخة عندنا كل حاجة بتم عن طريق القانون
اسلام يوسف
صدقني السوريين صعابنين عليا انا كمان المافيا بتحكمهم من زمان

10:54 PM  
Blogger Mr-Biboooo said...

:)))

3:42 PM  
Blogger Hany Mihanny said...

الله يحرقك انا مش عارف اعلق اقول ايه
جامدة موووووت
يا ابن................ الأيه!؟
هههههههه

9:14 PM  
Blogger SaSo said...

ههههههههههههههههههههه
مسخره

9:26 PM  
Blogger ruby said...

لا بجد جامدة جدا عجبتنى اوى انا اول مرة ادخل السايت بتاعك ومش اخر مرة اكيد وميرسى انك بتقرا لى وبتعلقك تعليقات ظريفة ابن مصر اسكندرانى بصحيح ويمكن نكون كنا زمايل زى ما بتقول

9:08 PM  
Blogger RAGAEY said...

يابن مصر يا نوارة ياكايد العدا ممكن تضيف رابط مدونتى للروابط الموجودة فى مدونتك انا لسة جديد وعايز اعرف انطباع حبايبنا اولاد مصر

10:02 AM  
Blogger Unknown said...

يابن مصر انت متراقب خد بالك

7:48 AM  

Post a Comment

<< Home

Free Website Counters